Veronika Pavlišová: Na praní není nic lepšího, proto doporučuji.

Co řešila: Fotkám jsem nevěřila, chtěla jsem sama zkusit.
Nyní: Zjistila jsem, že není nic lepšího na praní a doporučuji dál

O Euroně jsem se dozvěděla na Facebooku v uzavřené skupině. Ukázkám jsem nejprve moc nevěřila, ale nakonec jsem v srpnu 2017 poprvé objednala. Když mi přišel balík domů byla nadšená, nejdříve z těch vůní a poté i z účinnosti. 

Po nějaké době zkoušení výrobků jsem se rozhodla, že začnu Euronu doporučovat dále. Takže jsem dělala vše jako ostatní poradkyně a navíc nakoupila hromadu materiálu který není nutný. Občas byla nějaká registrace, někdy to vypadalo dobře, ale bylo to jak na horské dráze půl rok 3% pak jednou 9% a pak zase 3%. Dlouho jsem se snažila ale nakonec jsem to vzdala a v březnu 2019 jsem s Euronou úplně přestala. Stopla jsem skupinu, podarovala všechny výrobky s tím, že je to stejně drahé a fungovat budou i levnější výrobky.

Po 3 měsících  jsem zjistila, že jsem se  bez pracích prášků Eurona prostě neobejdu. Prádlo nebylo vyprané, bylo flekaté a rozhodně jiné výrobky nebyly levnější. Takže jsem šla na web, objednala hlavně prášek na dětské a agenta a veškeré dětské oblečení zase přeprala co bylo potřeba dala do agenta. Spokojená, že nemusím nic vyhazovat jsem se v srpnu 2019 rozhodla znovu i pokračovat v šíření. Ale jinak podle svého, ne podle toho jak to dělají ostatní. Podle mě je hodně důležité dělat to jak vyhovuje Vám. Někomu to jde lépe online, někdo zase preferuje osobní kontakt. Po tomhle přenastavení v hlavě se vše hezky rozjelo a já z ničeho skočila na 12%.

Hlavní důvod, proč se chci Euroně věnovat na plno je ten, že si moc si nedokážu představit jak bych se se třemi dětmi vracela do zaměstnání, kde bych musela být od - do. Eurona je týmová práce a já moc děkuji svému týmu za to kde jsem. Pojďte do toho také, nebudete litovat. Je to práce, která za to stojí. 

Veronika Pavlišová, září 2019, pozice 12%